Hartstocht: het wandelevenement van 2021

De Hartstocht: hét wandelevenement van 2021

Liefhebbers van sportieve evenementen hebben in coronatijd minder keuze. En dat terwijl in beweging blijven juist zo gezond is. Maar wij hebben goed nieuws: je kunt namelijk meedoen met het 100% coronaproof wandelevenement de Hartstocht. Dus maak jij graag een wandeling die goed is voor je hart? Dan is de Hartstocht op 10 april zeker iets voor jou.

> Meer info en aanmelden op hartstocht.nl

Dit evenement gaat zeker door

Dit wandelevenement gaat gelukkig wél door. Hoe we dat zo zeker weten? Je start en finisht vanuit je eigen voordeur of een plek naar keuze. Dat maakt het zo uniek.

• Je kiest uit een route van 5, 10, 15, 20 of 30 kilometer en ontvangt een persoonlijke route, langs bijzondere plekken en natuur in de eigen omgeving.
  • Je krijgt een volledig wandelpakket thuisgestuurd.
  • Je krijgt in aanloop van het evenement leuke tips voor het wandelen en nieuwtjes over een hartgezonde leefstijl. Zo kun je helemaal in het evenementgevoel komen en misschien van tevoren zelfs alvast een paar wandelingen maken om te trainen.

Entertainment onderweg

We wandelen dus door heel Nederland en zijn toch met elkaar verbonden dankzij de enige echte Hartstocht Radio (niet verplicht). Een ticket voor de Hartstocht is 15 euro, daarvoor krijg je onder andere:

• Hartstocht Radio met enthousiaste aanmoediging, interviews met BN'ers, leuke muziek waaronder de verzoeknummers van deelnemers en nog veel meer;
  • je eigen wandelroute op maat;
  • een welverdiende medaille bij de finish.

Ook kun je als je dat wilt extra geld ophalen voor een hartgezonder Nederland. Want onderzoek voor het hart is nog altijd van levensbelang.

Wij kunnen niet wachten tot het 10 april is. Jij bent er toch ook bij?

Meer informatie en aanmelden

Meer lezen