Wetenschapsmuseum NEMO organiseert jaarlijks in oktober een weekend dat barst van de wetenschap. Door heel Nederland stellen universiteiten, bedrijven en andere wetenschappelijke organisaties hun deuren open voor publiek. Tijdens de activiteiten kunnen deelnemers, vooral gezinnen met kinderen, zelf proefjes of experimenten doen. Een mooie kans om een kijkje achter de schermen te geven van hart- en vaatonderzoek!

Doe eerst inspiratie op

Op 15 en 16 mei kun je vrijblijvend een inspiratiesessie bijwonen en informatie inwinnen over het weekend. De sessie van 15 mei is online, die van 16 mei is bij NEMO in Amsterdam. De organisatie denkt hier graag met je mee over een leuke invulling van een activiteit.

Het logo van Weekend van de Wetenschap

Houd ons op de hoogte

Als je een activiteit aanmeldt voor deelname, horen wij dat graag. Laat het weten aan jouw contactpersoon of mail naar [email protected]. Dan kunnen we onze achterban enthousiasmeren om naar jouw activiteit te komen. De Hartstichting vindt het belangrijk om aan de samenleving te laten zien waar we ons geld aan besteden en tot welke resultaten onderzoek leidt.

Ben je enthousiast?

Bekijk alle informatie op de website van het Weekend van de Wetenschap.

Interessant voor jou

Het laatste nieuws voor professionals

Geen resultaten gevonden.