De Hartstichting heeft met hulp van zorgprofessionals en patiënten een digitale toolkit gemaakt om samen meer aandacht te creëren voor hartfalen. De materialen uit de toolkit kunnen ingezet worden tijdens de Europese Hartfalendagen in mei of op een ander geschikt moment.

Bij patiënten met diabetes en COPD komt hartfalen vaker voor. Daarom moedigen we met name zorgprofessionals werkzaam op de polikliniek diabetes en COPD aan om deze materialen in te zetten.

Weten wat je nog meer kunt doen?

Werk samen met de Hartstichting aan meer bewustzijn over hartfalen. Kijk wat jij kunt doen vanuit het ziekenhuis.

Vragen over hartfalen?

Heb je vragen over onze aanpak of wil je graag meedenken? Neem contact op met medisch beleidsadviseur Susanne Bogerd. Mail naar [email protected].