Financiering aanvragen

Zo maak je gebruik van deze financieringsmogelijkheden:

• kijk voor welke beurs je in aanmerking komt;
  • download hieronder het betreffende formulier;
  • lees de instructie en voorwaarden op het formulier goed door;
  • vul het formulier in en stuur deze met de gevraagde bijlagen naar [email protected].

Mogelijkheden

De Hartstichting heeft vier verschillende beurzen om aanvullende kosten te dekken en zo kennisdeling te stimuleren.

• Bijdrage voor het proefschrift

Houd je je bezig met cardiovasculair wetenschappelijk onderzoek en ben je een promotieonderzoek aan het afronden? Vraag dan een bijdrage aan voor je proefschrift. Ook onderzoekers die niet op een project van de Hartstichting werken, komen in aanmerking.

• Reisbeurzen voor onderzoekers

Ga je jouw resultaten van een Hartstichtingsproject presenteren op een internationaal congres, dan vergoeden wij (een deel van) je reiskosten. Gebruik daarvoor het declaratieformulier.

• Beurs voor werkbezoek in het buitenland

Om kennis en expertise op cardiovasculair onderzoeksgebied op te doen in het buitenland en internationale contacten te versterken, kun je als ontvanger van een Dekkerbeurs een vergoeding krijgen voor de verblijfkosten in het buitenland. Hieraan zijn enkele voorwaarden verbonden.

• Beurs voor lezingen van buitenlandse experts

Om kennisdeling op cardiovasculair gebied te stimuleren en internationale contacten te versterken, kun je financiering krijgen voor lezingen van buitenlandse experts op een congres of symposium in Nederland dat openbaar toegankelijk is.

Vragen over dit onderwerp?

Stel deze aan team Onderzoek & Zorginnovatie: [email protected]