In de laatste weken van dit jaar willen we graag iedereen bedanken. Net als 2020 was 2021 een jaar waarin we allen een beroep moesten doen op onze creativiteit en flexibiliteit. Ondanks intensieve coronazorg, lockdowns en restricties op fysieke ontmoetingen hebben we samen weer veel moois bereikt.

Dankzij belangrijke onderzoeksresultaten en initiatieven om die beschikbaar te maken voor patiƫnten zijn we steeds beter in staat hart- en vaatziekten eerder op te sporen en optimaal te behandelen. Ook hebben we ons ingezet voor preventie en snelle hulp. Tabaksontmoediging en productverbetering brachten Nederland dichter bij een hartgezond leven; door bloeddrukcampagnes kennen meer mensen hun hart en dankzij het dekkende AED- en burgerhulpverlenersnetwerk kan in heel Nederland binnen 6 minuten worden gestart met reanimatie bij een hartstilstand.

Volgend jaar gaan we er samen weer tegenaan. Voor nu willen we je goede feestdagen wensen en een voorspoedig en vooral gezond 2022.

Hoogtepunten van 2021

Wil je meer weten over de hoogtepunten van 2021? Op hartstichting.nl hebben we een mooi overzicht gemaakt.

Interessant voor jou

Geen resultaten gevonden.