We organiseren diverse fietstochten zowel binnen Nederland als naar het buitenland. Door mee te doen ben je goed bezig voor je eigen hart, maar je haalt met deze sportieve prestatie ook geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten. Zo draag je ook bij aan een gezond hart van een ander!

Naar het buitenland

CYCLE Paris (25 t/m 29 mei 2023), CYCLE Berlin (6 t/m 11 juli) en CYCLE Copenhagen (31 augustus t/m 4 september 2023) zijn drie unieke buitenlandse fietsevents, waarmee je door sponsorgeld op te halen, bijdraagt aan een gezond hart voor iedereen. Voor nu én later. Je kunt individueel meedoen, maar ook een eigen team samenstellen. Er zijn maximaal 100 startbewijzen per editie, dus wees er snel bij.

Doe bijvoorbeeld mee met collega’s, zoals onderzoekers van het door de Hartstichting gefinancierde consortium GENIUS II. Zij fietsten in 2022 naar Parijs en haalden daarmee € 9.255,98 op.

Word vrijwilliger

Voor de tochten naar het buitenland zijn we ook op zoek naar vrijwilligers, zoals bijvoorbeeld een EHBO’er of fysiotherapeut. Ook kun je mee als algemene vrijwilliger. Zo ondersteun je de fietsers en ben je zelf ook een bijzondere ervaring rijker. Bekijk de informatie over deelname als vrijwillger voor CYCLE Paris.

In Nederland

Ook kun je kiezen voor CYCLE NL, het Nederlandse event voor fietsliefhebbers op zondag 24 september. Voor mountainbikers, wielrenners, gravelbikers en andere sportieve fietsers. Voor beginners en gevorderden, lekker samen fietsen met je collega’s. Er is keuze uit meerdere routes, afstanden en ondergronden. Zo is er altijd een passende route voor jou en je fietsmaten.

Welke fietstocht past bij jou?

Ga mee naar Parijs, Berlijn of Kopenhagen.