Benieuwd naar de belangrijkste wijzigingen? De NHG maakte in samenwerking met de Hartstichting een video over de belangrijkste wijzigingen. Aan het woord zijn Marjolein Dieleman en Eric Lambermon. Dieleman is huisarts en wetenschappelijk medewerker NHG voor NHG-Standaard Hartfalen. Lambermon is kaderhuisarts hart- en vaatziekten en werkgroeplid NHG-Standaard Hartfalen.

Wordt de video niet goed weergegeven op deze pagina? Bekijk hem dan op Vimeo.

Zet je in voor vroegherkenning

Werk samen met de Hartstichting aan meer bewustzijn over hartfalen. Kijk wat jij kunt doen vanuit de huisartsenpraktijk of het ziekenhuis.

Vragen over hartfalen?

Heb je vragen over onze aanpak of wil je graag meedenken? Neem contact op met medisch beleidsadviseur Susanne Bogerd. Mail naar [email protected].